Monday, May 07, 2018

Herbalife bagus ke?


KENAPA GUNAKAN PRODUK HERBALIFE?


Soalan 1: Saya tak nak guna produk lah. Nak kurus cara sendiri.
Jawapan 1: Cara kurus tu tak semestinya kena kurus sendiri baru terbaik. 

Dari segi kos, kos nak beli makanan yang betul-betul sihat tu sebenarnya SAMA DENGAN HARGA BELI HERBALIFE!! 

Betul!! 

Bezanya, Herbalife menyediakan makanan lengkap tanpa anda perlu fikir apa-apa pun. 

Tak perlu kira kalori.
Tak perlu fikir nak masak apa.
Tak perlu stress.



Contoh mealplan sudah tersedia untuk anda! Pendek kata, produk meal replacement ini adalah bantuan untuk program kurus anda lebih SELESA dan PASTI mendapat hasil. 

Berbanding diet sendiri, tersalah kira kalori, tersalah kira makro, terlebih cheat day, terus tak turun berat. 

Untuk ibu-ibu yang sering mengandung dan bersalin pula, ramai yang dah putus asa diet sendiri sebab fikir "Lepas ni pregnant gemuk balik." ataupun "Tak nak pregnant dulu tak sempat kurus lagi." 

Dengan meal replacement shake, anda tak perlu risau pun. Ikut program betul-betul dan ubah gaya hidup sihat, sebelum anak umur setahun InsyaAllah badan dah kembali kepada berat ideal. 


Soalan 2: Herbalife ni ada side effect tak?
Jawapan 2: Kulit lebih cantik, shaping lebih cantik, keseluruh sistem badan lebih sihat, pencernaan lebih happy, craving lagi kurang, dan paling bahaya, kena beli baju baru je sebab shaping. 

Banyaklah duit keluar nak recover 'side effect' yang tu. 


Soalan 3: Tak nak guna produk sebab tak nak 'depend' kat produk. 
Jawapan 3: Anda tak depend kat apa-apa pun kalau guna Herbalife, kerana ia bukannya ubat yang ada bahan kimia. 

Produk Herbalife 100% semula jadi, sama seperti makanan-makanan lain di pasaran. Herbalife juga dikategorikan sebagai MAKANAN, bukannya ubat kurus. 

Merasa 'depend' pada Herbalife samalah dengan rasa 'depend' pada Nasi. 

Kita bukannya depend pada apa-apa, kita memang perlu makan. Cuma kena pilih nak makan apa.

Saya pilih Herbalife untuk sarapan pagi. 🙂
Sedap, enak yang penting berkhasiat!



Soalan 4: Selamat tak untuk orang pregrant? Menyusu? Orang tua? Orang yang ada penyakit?
Jawapan 4: Selagi boleh makan Nasi. InsyaAllah boleh makan Herbalife. Boleh bincang lebih lanjut. 

#herbalife #herbalifemalaysia

Saya sendiri pengguna herbalife. Rugi tak guna herbalife awal-awal lagi. Sebelum herbalife, guna dah produk macam-macam. Sebut je produk apa yang anda sedang guna..saya sudah pun guna jugak tetapi tidak berhasil. Produk popular di facebook pun saya dah cuba. Tapi, ilekk~

Ada yang berhasil, tetapi sekejap je. Memang happy masa tu, orang tegur dah kurus. Mak ayah pun cakap benda yang sama. Kemudiannya, naik semula. Kecewa gila. Membazir duit je!

Tetapi kini, saya masih menggunakan produk Herbalife. Memang berkesan. Coach saya sudah berumur 40 tahun pun masih solid macam anak dara! 

Saya? Saya boleh menurunkan berat badan saya sebanyak 6kg selama 2 minggu. Turun sangat mendadak! Ya benar! Perut saya dah tak buncit. Naik turun tangga dah tak penat sangat. Bertenaga sampai ke petang. Kaki pun dah kurang lenguh-lenguh.

Banyak rahsia yang saya boleh kongsi! Janji anda tekad untuk kurangkan berat badan anda! Anda boleh jadi seperti saya. 

Boleh hubungi saya di facebook atau email: balqis871006@gmail.com

Rugi kalau tak cuba! 




No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®